søn. 14. mar.

Zoom

Årlig Generalforsamling 2021

Vi er taknemmelige og glade for, at du er en del af vores forening som medlem, frivillig, følger eller støtter! Vi vil derfor orientere dig om, at der er ONLINE årlig generalforsamling for Afro Danish Collective søndag den 14. marts 2021 fra kl 12.

Registrering er lukket
Se andre ADC events
Årlig Generalforsamling 2021

Tid og lokation

14. mar. 2021, 12.00 – 16.00

Zoom

Om begivenheden

VIGTIGT! Jf. § 8.1 i vedtægterne kræver det 2/3 flertal af generalforsamlingens *fremmødte* medlemmer før, et forslag til en vedtægtsændring kan gå igennem. Det er derfor IKKE muligt at mailstemme om forslag til vedtægtsændringer på forhånd. Du kan dog stadig mailstemme på kandidater til hhv. forpersonskabet og til bestyrelsen. Se alle kandidaterne og stemmeproceduren forneden.

VIGTIGT! Jf. vedtægterne skal man være bestyrelsesmedlem for at kunne vælges ind som forperson.

Såfremt du derfor ønsker kandidat Amma Asare-Nyako som forperson, er det vigtigt, du OGSÅ stemmer på hende som bestyrelsesmedlem - hvorfor hun står to gange som hhv. kandidat til forpersonskab og bestyrelsen.

VIGTIGT! Generalforsamlingen foregår på Zoom på søndag den 14. marts fra kl 12. Det er derfor vigtigt, du tilmelder dig HER senest lørdag den 13. marts kl. 23.59. På den måde får du tilsendt mødelink forinden.

OBS! Du skal tjekke ind via mødelinket 15-20 min før. Sørg for at du deltager med dit fulde navn som Zoom navn, så vores frivillige kan godkende dit medlemskab, før du lukkes ind.

Kandidater

Vi har modtaget i alt 8 kandidater, hvoraf én kun er til valg som forperson og én er til valg både som forperson og bestyrelsesmedlem. Der er ikke nogle opstillede kandidater til talsperson-posten, hvorfor vi ikke kan stemme om det i år.

Læs alle kandidaternes motivation for at stille op til de ledige poster.

Mailstemmer

Har du ikke mulighed for at deltage til generalforsamlingen på søndag, har du mulighed for at stemme via din email til vote@afrodanishcollective.dk med emnefeltet “GF 2021” senest lørdag den 13. marts kl 15.

OBS! Vi opfordrer ALLE medlemmer i foreningen, som ikke kan deltage på søndag, til at sende en email med deres stemmer. Afstemningen er naturligvis anonym, så vi tæller kun dine stemmer, men dit navn vil ikke fremgå.

Stemmeproceduren for mailstemmer skal sendes i én samlet email med følgende indhold:

1) Forpersoner

Der skal stemmes om to forpersoner (indsat i kronologisk rækkefølge nederst). Marker ud fra navnene med enten A (hvis du mener, vedkommende skal have 1. plads) eller B (hvis du mener, vedkommende skal have 2. plads) således:

Amma Asare-Nyako (indsæt A eller B)

Tarra Jane Sandemann Butler (Indsæt A eller B)

2) Kandidater til bestyrelsen

Der skal stemmes om 6 ud af 7 kandidater til bestyrelsen (indsat i kronologisk rækkefølge nedenunder). Disse markeres med bogstaverne A til F. Marker ud fra kandidaterne med enten A (hvis du mener, vedkommende skal have 1. plads), B (hvis du mener, vedkommende skal have 2. plads), og C … indtil bogstaverne A til F er blevet placerede. Altså vil der være én kandidat tilbage uden et bogstav ved sit navn, som vælges ind som suppleant for dette valgår.

Stemmeproceduren for kandidater til bestyrelsen se derfor sådan her ud:

Amma Asare-Nyako (indsæt bogstav A, B, C, D, E eller F)

Choco Guilène (indsæt bogstav)

Else Siyum (indsæt bogstav)

Kaloua Digbeu-Larsen (indsæt bogstav)

Sade Yde Johnson (indsæt bogstav)

Sheku Amadu Jalloh (indsæt bogstav)

Wesane Ashine (indsæt bogstav)

Vi glæder os til at se dig via Zoom og til at få valgt en stærk bestyrelse og forpersonskab for Afro Danish Collective!

De varmeste hilsner

Afro Danish Collective