Sun, Mar 14 | ADC Zoom

Årlig Generalforsamling 2021

Vi er taknemmelige og glade for, at du er en del af vores forening som medlem, frivillig, følger eller støtter! Vi vil derfor orientere dig om, at der er ONLINE årlig generalforsamling for Afro Danish Collective søndag den 14. marts 2021 fra kl 12.

Tid og lokation

Mar 14, 12:00 PM
ADC Zoom

Om begivenheden

Dagsorden for vores årlige generalforsamling:
  2. Valg af referent
  3. Årsberetning samt godkendelse heraf
  4. Fremlæggelse af regnskab, budget og kontingent.
  5. Indkomne forslag. Forslag skal være modtaget senest en uge før generalforsamlingen.
  6. Valg til bestyrelse og én suppleant
  7. Valg til forpersonskab og talspersonskab
  8. Valg af revisor og én revisorsuppleant
  9. Eventuelt

Der kommer et mere præcist program for dagen, når vi nærmer os datoen. Såfremt du har tilføjelser til dagsordenen, beder vi dig sende dem til members@afrodanishcollective.dk mærket ‘GF Dagsorden’ senest den 14. februar.

Kandidater og nominering

Vi ved af erfaring, at der er meget, vi skal igennem, hvorfor vi allerede nu gerne vil have dig til at overveje, om du kunne have lyst til at stille op som bestyrelsesmedlem, forperson eller talsperson - eller om du vil nominere en du kender til et eller flere af posterne. Mere præcise beskrivelser af posterne og hvad de indebærer kommer snarest. Du er også altid velkommen til at kontakte en af de siddende bestyrelsesmedlemmer, hvis du har spørgsmål til, hvad bestyrelsesarbejdet indebærer på board@afrodanishcollective.dk

Til at introducere de forskellige kandidater vil vi desuden gøre aktivt brug af vores members-only Facebookgruppe for aktive betalende medlemmer. Hvis du ikke allerede er medlem af gruppen, er det her, du skal ind for at følge med.

Såfremt du vil nominere en kandidat, skal du sende din indstilling til members@afrodanishcollective.dk mærket ‘GF Nominering’ senest 14. februar. Derefter vil vi kontakte de nominerede kandidater og bede dem forholde sig til nomineringen. I mailen skal du skrive vedkommendes fulde navn og meget gerne nogle kontaktoplysninger.

Såfremt du selv ønsker at stille op, skal du sende en mail til members@afrodanishcollective.dk mærket ‘GF Opstilling’ senest 1. marts. I mailen skal du skrive dit fulde navn og dine kontaktoplysninger.

Vedtægter

Har du ændringer til vedtægterne, så lad os vide det allerede nu. Foreningens vedtægter er at finde på dansk på vores hjemmeside i menuen under Om os > Vedtægter.

Forslag til vedtægterne kan stilles indtil 7. marts på members@afrodanishcollective.dk mærket ‘Vedtægtsforslag’.

Vi opfordrer til, at vores medlemmer bruger vores members-only Facebookgruppe til at diskutere ordlyd og formuleringer med andre medlemmer inden vedtægtsforslag stilles. Bemærk at vedtægtsforslag skal være opstillet som endelige forslag og ikke som spørgsmål.

Husk at bliv stemme- og opstillingsberettiget!

For at være både stemme- og opstillingsberettiget til vores årlige generalforsamling, skal du være et gyldigt medlem senest 14 dage før generalforsamlingen. For at være et gyldigt medlem skal vi altså have modtaget din betaling for dit medlemskab senest den 1. marts.

Du  kan vælge mellem følgende medlemskontingenter:

• 250 kr./år
  • 400 kr./år
  • Valgfrit beløb over 400 kr./år

OBS! Hvis du vælger et valgfrit beløb over 400 kr./år, har du mulighed for at indbetale månedligt.

Bliv ADC medlem i dag på vores hjemmeside under "Bliv medlem".

Del denne begivenhed

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste nyheder om foreningens arbejde og det Afrodanske samfund!

Foretrukne sprog?
Logo, ADC-uden_tekst.png

Følg os:

©2021 by Afro Danish Collective. All rights reserved. Proudly created by OBOVO Websites.